Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp bij handel met Taiwan

  • Dennis

    Hallo,

    Ik ben woonachtig en werkzaam in Taipei, Taiwan.

    Momenteel werk ik als International Sales Manager voor een Taiwanees verhuisbedrijf, en heb soms redelijk wat vrije tijd over.

    Daar ik behoorlijk bekent ben met het leven en zaken doen in Taiwan, en een behoorlijke klanten- en kennissen kring heb opgebouwd, ben ik op zoek naar nieuwe c.q. extra zakelijke mogelijkheden.

    Wellicht dat ik als tussenpersoon of als handelsagent kan fungeren.

    Andere zakelijke mogelijkheden zijn uiteraard ook van harte welkom.

    E-mail adres: den.rose@msa.hinet.net

    Mobiel: +886-916381414

    Fax: +886-2-86421953

  • Jos

    Dennis Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben woonachtig en werkzaam in Taipei, Taiwan.

    > Momenteel werk ik als International Sales Manager

    > voor een Taiwanees verhuisbedrijf, en heb soms

    > redelijk wat vrije tijd over.

    > Daar ik behoorlijk bekent ben met het leven en

    > zaken doen in Taiwan, en een behoorlijke klanten-

    > en kennissen kring heb opgebouwd, ben ik op zoek

    > naar nieuwe c.q. extra zakelijke mogelijkheden.

    >

    > Wellicht dat ik als tussenpersoon of als

    > handelsagent kan fungeren.

    > Andere zakelijke mogelijkheden zijn uiteraard ook

    > van harte welkom.

    >

    > E-mail adres: den.rose@msa.hinet.net

    > Mobiel: +886-916381414

    > Fax: +886-2-86421953

  • jos

    Hallo Dennis,

    Ik Google op handels agent in Taiwan en lees jouw bericht van 2006.

    Wat is je status?

    Ik zou 100 of 200 stuks bootpropellers willen bestellen bij een bekende fabrikant in Taiwan en hiervoor een offerte willen. Het is handig dat eerst een tussenpersoon communiceert zodat de relatie met de Nederlandse importeur niet geschonden wordt.

    In hoevere de nederlandse importeur door Taiwan gerespecteerd wordt is mij niet duidelijk. De Nederlandse importeur betrekt namelijk ook van een Italiaanse en Spaanse importeur uit tussenvooraden.

    Het is mij niet bekend of, wat je vaak ziet, er een officiele Europesche importeur of Europeesche agent is.

    Wat ik van de nederlandse importeur begrijp is dat hij 8 weken levertijd heeft in Taiwan en voor USD10.000 dient te bestellen en vooruit moet betalen.

    Of er een leveringsgarantie tegenover staat is mij onbekend.

    mvrgr

    Jos

  • Heinard van den Berk

    ik ben op zoek van overschoenproductiefirma, ik wil mijn product daar laten maken plus inpakken in doos, dit systeem is er al in ,taiwan, Chang Hua, naam ,Tien Chung Chen. ik heb ander profiel van het zelfde matriaal, dus mijn vraag is kan je voormij dat zoeken ,MVRGR Heinard uit Helmond. ps of ik kan jou bellen ,

  • ton

    beste

    hallo

    Ik ben op zoek naar mobiele telefoons (ook 2de hands) en laptops, o.a. kun je me enige info verzenden s.v.p

    alvast bedankt

    ton

  • RAMAUTAR,RADJESH

    Hi ik ben Radjesh,woont nu na 17 jaartjes in Frans guyana.Ik ben ook vaak in Suriname.Ik ben op zoek naar afnemers voor hout.zowel hardhout als zacht hout.Ziet u mogelijkheden daar in Taiwan.

    Bedankt alvast

    Groetjes

    Radjesh