Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

treinreis rond Taiwan

  • karin

    Ik heb bij mijn taiwanese vriend geinformeerd of het mogeljik is om het eiland rond te reizen per trein in 1 dag: hier zijn antwoord

    I think of course he might be able to take the train around TW within one day,

    but not for ‘'traveling’', because at least as far as I remember, we do not

    have the kind of train ticket (one ticket) for people to travel around TW,

    people do need the destination from one to the other (I mean, not Taipei-Taipei),

    and also, he definitely not able to see TW within one day, especially there are several

    sub lines besides the main train lines.

    However, if he really want to try, I would suggest him to buy the ticket (the slowest

    train, because in that way, he will have chance to stop in all the small and big

    stations) from the very north station (like Kee-long) to the very south station (like

    Pin-don) and from the very south to the ease side of TW (or any other directions he wants),

    however, in that way, he definitely not able to finish the trip in one day.

  • Sjoerd

    Bedankt voor je antwoord en bedank die vriend van je ook.

    Leek mij leuk om b.v. de laatste volle dag (we hebben dan die 5daagse excursie al gehad) om dan een treinrit langs de kust te maken het hele eiland rond, zoals je beschreef.

    Ik begrijp dat dit niet mogelijk is in 1 dag. Misschien doen we dan nog wel deeltrajecten. Moeten nog even bekijken. Het is jammer genoeg nog lang niet zover.

    Sjoerd

    p.s. Zo is er niets te doen op dit prikbord en staan er een handjevol berichten en nu is er al een hele pagina vol!!!

    Toch jammer dat er niet zoveel Nederlanders zijn geweest of naar toe gaan.