Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amazing Taiwan!

  • Eva

    Afgelopen september ben ik 2 weken in Taiwan geweest en heb me echt zitten te verbazen over dat landje. Wat een aparte ervaring! Ik kwam vanuit Australië en was op weg naar Thailand, dus Taiwan zou ik er wel ‘even’ tussendoor doen en stelde me er niet al te veel van voor.

    Ik heb me echt uitstekend vermaakt hier! De 1e paar dagen in Taipei doorgebracht en me erover zitten opwinden dat niemand engels kon. Gelukkig (voor mezelf) was dit na 1 dag ook weer over en heb die westerse houding snel van me af gezet. De rest van de tijd ben ik het land doorgereisd met de trein, met als absolute hoogtepunt Taroko Gorge en de rest van de oostkust. Die oostkust heb ik in 1 dag bekeken met een scooter. Wat een geweldige ervaring en wat een fantastische mensen, ondanks dat je ze niet verstaat! Met handen en voeten kom je ook een heel eind. Op 1 plek waar ik wat ging drinken ben ik aan een tafeltje gaan zitten met mijn drankje. Er was verder niemand in de winkel dus de man kwam bij me aan tafel zitten, en met die 3 woorden engels die hij sprak hebben we toch nog een heel gesprek gevoerd! Toen ik weer verder ging maakte hij me duidelijk dat ik nog even moest wachten en kreeg ik een koel flesje water mee voor onderweg. Wat een geweldige mensen! Wat een land!

    Al surfend kwam ik uit op dit prikbord en ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit prachtige land ontdekt heeft, want dat idee kreeg ik wel een beetje aangezien er nauwelijks aandacht is voor Taiwan! Vandaar mijn verhaal, moest het even kwijt! En voor iedereen die er over nadenkt om ooit naar Taiwan te gaan… gaat dat zien, gaat dat zien!

  • Sjoerd

    Hoi Eva,

    leuk dit te lezen. Krijg er al helemaal zin in! Ik wil in Oktober dit jaar en hoop net als jij zo'n geweldige ervaring hier op dit prikbord te kunnen plaatsen.

    Sjoerd