Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op zoek naar een nummer!

• Jozua

Hallo iedereen,

Ik ben al vrij lang op zoek naar een nummer. Waarschijnlijk is het in het Taiwanees gezongen of in het Chinees (Is dat hetzelfde?)

Het liedje komt voor in één van de films van RTL travel over Taiwan.

Hier is de site:

http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/bestemmingen/azie/taiwan/rondreis.xml

daarna moet je klikken op Taiwan (1). Na het technische muziekje en het openinsgesprek van Floortje begint het nummer waar ik dol op ben!

Het nummer word afgespeeld in o.a het vliegtuig, en wanneer ze Taipei binnenkomen. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand het nummer weet!

Jozua

• karin

Ik heb de link doorgestuurd naar mijn taiwanese vriend. Als hij het weet, dan zet ik het op het prikbord.

Ben zelf in Taiwan geweest, maar kende de yorin uitzending niet.

Wel leuk om te kijken; brings back memories

Karin

• karin

I heard the song and I think I know which song it is and from which singer, but I can't type Chinese or the correct spelling of the song (the name of the song is called mei-fe-shir-wu ) and the singer (Cheng-show-wen) here in the office, so I forwarded the mail to Wen, she will do it and also try to find the link or the full song, that is the remix version of the song, not the original one but it's a very popular song in the pub or disco in Taiwan.

Mijn vriend Jason vraagt dus hulp van zijn vrouw Wen; met een laptop met chinese karakters kunnen ze het waarschijnlijk wel googlen en krijg je een goede engelse vertaling (ipv fonetisch).

Maar het is dus een bekend deuntje aldaar.

• karin

Dear Karin,

Here is the song and the name of the singer of “the song” on that webpage.

Name of the song: àՈꖳ“ñ (Du-I-Wu-Er, means unique)

Name of the singer: “AG•¶ (Miss. Show-Wen, Cheng)

That is the dancing remix version of the song, you can find the full song in the attached file.

Best regards,

Jason

En als je mij een mailtje stuurt, dan kan ik je ook het attachment sturen met het liedje erin!