Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info over taiwan

  • Manfred

    Er was genoeg plaats in de hotels (in november). Dus je hoeft niets op voorhand te boeken. Verder is het woordenboekje Mandarin-Engels van de Lonely Planet een aanrader. De Lonely Planet Taiwan was toen ik er geweest was zeer uitgebreid en goed, ik weet niet hoe de laatste versie is maar ik denk dat er niet veel veranderd is. Ik weet zeker dat je gaat genieten van de gastvrijheid van de bevolking.

  • mandy

    He sjoers, lang geleden maar wilde je toch even laten weten dat we geboekt hebben! naar taiwan maar met op de heen en terug weg 2 dagen bangkok erbij en we hebben dus 14 dagen in taiwan.

    alleen vlucht geboek.

    wil nog even kijken voor een evt reservering voor hotel taipei en verder zien we het daar wel , we hebben adressen en prijzen van auto huur dus dat komt wel goed.

    vandaag laatste les chinees, maar neem nog wat prive lessen erbij want kan me nog niet echt redden!

    groetjes mandy

  • Ted

    Hoi Mandy,

    Ik heb een beetje gelezen wat jouw wensen allemaal zijn op Taiwan.

    Ik zie ook dat je een beetje wilt surfen. Bedoel je golf surfen?

    Afgelopen jaar heb ik een paar dagen in Kenting gezeten en de “hotel” eigenaar gaf les in golf-surfen. Had ook boards tehuur en kleding.

    Kost daar echt bijzonder weinig…….

    Kan misschien nog wel de naam van het hoteletje vinden als dit gewenst is?

    Weet niet wanneer je van plan bent te gaan, maar nu is bijvoorbeeld het regenseizoen en het regent nu ook al bijna 3 weken iedere dag. Dit duurt tot begin Oktober ( incl. typhoon seizoen)

    Gr Ted

  • Mariska de Heer

    Hoi Mandy,

    Waar heb jij je vlucht geboekt en met welke maatschappij. Wat betaal je dan totaal. ook wij reizen met z'n 2-en een beetje zoals jullie. Afgelopen december hebben we Costa Rica ook op de bonnefooi met alleen een vlucht rondgereisd. En ik kwam toevallig via een artikeltje ook op het idee van Taiwan. We willen misschien in November gaan. Ik hoop dat je me een voorzetje kunt geven betreffende de vlucht.

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Mariska

  • Ted

    Hoi Mariska,

    Voor een retourtje rond 985,-

    Zie deze maatschappij:

    http://www.evaair.com/html/b2c/English/deals/Europe/europeams_0213

    Ik vlieg al 11 jaar met deze maatschappij en vind hem erg positief.

    Deze maatschappij + KLM + Chinaair vliegen redelijk rechtstreeks naar Taiwan via Bangkok.

    Chinaair heb ik persoonlijk niet zo hoog staan. ( Zie statistieken crashes, maar veelal op de kortere vluchten……..)

    KLM is uiterraard ook een goede maatschappij…….

    Gr Ted

  • Sjoerd

    Hoi Mandy,

    geweldig…Taiwan. Nu dan toch echt definitief! Je zult er echt geen spijt van hebben. Nu je de cursus klaar hebt, zul je je echt goed kunnen redden in Taiwan..ha ha!

    Geniet ervan en ben erg benieuwd naar je ervaringen en wat je allemaal hebt gedaan!!!

    Groeten

    Sjoerd

  • Sjoerd

    Hoi Mariska,

    wij zijn vorige week voor 2 weken geweest. Toen met Emirates op Bangkok gevlogen…1 nacht overnacht…en de volgende dag met KLM door naar Taipei.

    Sjoerd