Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tyfoon

  • annemiekevanhouten

    Hallo!

    Wij gaan begin september naar Taiwan en hebben er erg veel zin in, maar vragen ons nu wel even af wat de gevolgen van de orkaan zijn voor ons tripje. Op internet kunnen we hier weinig over vinden, maar aangezien dit vaker gebeurd (welliswaar niet in deze mate) vroegen we ons af of iemand hier iets vanaf weet!

    Groetjes,

    Annemieke

  • wilma post

    Hoi,

    Wij gaan half oktober en hebben ons dezelfde vraag gesteld. Ik heb gemaild naar het bureau voor tourism in Taiwan, maar (nog) geen reactie. Mochten jullie wat horen, zou je het mij dan ook willen laten weten? Mijn vriend heeft nu net een goede site gevonden: http://sinotour.com/news/542.html

    Hier staat van allerlei plaatsen wat info op. Succes ermee. Ik heb al gezien dat wij diverse geplande plaatsen moeten laten vervallen.

    Groeten,

    Wilma Post

  • annemiekevanhouten

    Hallo!

    Wij kregen zojuist de volgende reactie van het Taipei representative office information division:

    Er zijn op dit moment geen beletselen voor uw geplande bezoek aan Taiwan. De schade aan infrastructuur en het grootste deel van de slachtoffers betreft dorpen in afgelegen (berg)gebieden in het zuiden van Taiwan. In de steden en het directe platteland is weinig tot niets meer te merken van de gevolgen van de tyfoon.

    Op zich goed nieuws!

  • Frederik

    Hallo Annemiek,

    Ik zou het op prijs stellen als je een klein verslagje hier neer pent als juliie terug zijn.

    De Dalai Lama gaat o.a. naar het zuiden waar de voormalige bewoners van dat vernietigde dorp een laatste rustplaats hebben gekregen ter Plaatse !

    Goede reis (tu)