Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Taiwan, there I was!

  • Sjoerd

    Denk dat er dan toch de eerste keer iets fout is gegaan. Ben blij voor je dat je bericht terug hebt.

    Dus jullie gaan waarschijnlijk ook nog naar de Taroko Gorge.

    Seattle en Vancouver! Is ook niet mis! Nog nooit geweest. En Hawaii, helemaal super. Wil ik ook nog een keer naar toe!

    Sjoerd

  • Sjoerd

    Kijk voordat je naar Taipei gaat of als je in Taipei bent nog even in je mailbox. Edison Travel stuurt een aantal dagen voor de excursie een mail voor reconfirmation. (Of de excursie nog door gaat). Ze vragen om een reactie. Hadden ze bij ons ook gedaan. Het was dat ik nog even mijn mail had gecheckt in het hotel.

    Sjoerd

  • jessica

    bedankt voor je tip ik heb nu al geboekt we doen de excursie op maandag 17 december.

    we moeten om 10 over 8 smorgens klaar staan.

    ik laat je alles weten

    jessica

  • Sjoerd

    Ik neem aan dat je de trip naar Taroko bedoeld, want naar Yehliu is een middagexcursie.

    Onze laatste dag van de 5-daagse tour was naar Taroko. Wij verbleven in Hualien. Werden 's ochtends opgehaald bij hotel. alvorens we naar Taroko gingen gingen we eerst langs het vliegveld. Daar pikten we de mensen op, die een dagexcursie per vliegtuig vanuit Taipei hadden geboekt. Vervolgens wel met een grote bus naar Taroko.

    Ik hoop voor je dat je ook naar de Tunnel of nine turns gaat. Moet erg mooi zijn. Dit hebben wij moeten missen. Was afgesloten i.v.m. vallende rotsblokken op het looppad door een kleine aardbeving (te gevaarlijk). Dag ervoor was het nog wel toegankelijk geweest. Ook Swallow Cave hebben we moeten missen doordat het afgesloten was. Dit zijn allemaal stops in Taroko. Daarentegen zijn we wel op andere mooie plekken gestopt en een ander stuk gelopen van ongeveer 1 1/2 km.

    Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

    Nog een paar weken!

    Sjoerd

  • jessica

    We gaan naar northern coast tour

    Naar de Keelung city en harbour dan naar buddha statue Yelhiu park en naar de Queens head.

    Dat staat er tenminste op hun site staat ook pick up tussen 8 en 9 uur en de prijs komt ook overeen dus ik neem aan dat het goed gaat.

    Ik had ook gekeken voor de dag excursie maar dan overnacht je ergens anders maar we hebben het hotel al voor alle dagen is geboekt dus we kijken daar verder wat we gaan doen.

    jessica

  • Sjoerd

    Foutje van mij. Klopt het is ook een ochtend-excursie. Niet goed gekeken en onthouden. Wij hadden ook een ochtendexcursie.

    Wat betreft de dagexcursie naar Taroko:

    Die overnachting, die jij bedoelt, betreft een Special Arrangement. Totaal zijn er 4 mogelijkheden, zoals ook op www.edison.com.tw staat beschreven.

    1. dagexcursie, heen en terug per vliegtuig

    2. dagexcursie, heen per vliegtuig, terug per trein

    3. dagexcursie, heen en terug per trein (alleen op zaterdag)

    4. overnightstay, dan ga je niet dezelfde dag terug, maar de volgende dag. Dit is die Special Arrangement

    Sjoerd

  • jessica

    o dank je ik zal er naar kijken als ik daar ben.

    nog 3 weken de halve dag excursie is helemaal geboekt

    je hoort het wel als ik terug ben