Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijknaar Taipei

  • Sjoerd

    Koi's genoeg gezien. Vooral in vijvers in het openbaar, zoals bij de tuinen gelegen bij het Chiang Kai Shek Memorial Hall en Sun Yat Sen Memorial Hall. Mooie vissen in allerlei kleuren.

    Eigenlijk geen winkels gezien, waar je deze kunt kopen.

    Sjoerd

  • jessica

    Hoe was het vervoer vanaf het vliegveld en wat mag ik zeker niet missen in taipei en weet je wat de kosten van de taipei 101 zijn het zijn veel vragen maar ik ben zo benieuwd hoe het daar is. en is er misschien een eettent die ik zeker niet mag over slaan

    jessica

  • Sjoerd

    Hoi Jessica,

    hierboven, onder het kopje ‘Taiwan, there I was’ heb ik uitgebreid mijn ervaringen beschreven, inclusief voor jou het vervoer van en naar het vliegveld.

    Wat betreft de Taipei 101 kost het 350 TWD voor de indoor-observatory op de 89e verdieping en daarna nog eens 100 TWD voor de outdoor-observatory op de 91e verdieping. En dan sta je echt bijna aan de top.

    Qua eettenten kan ik je niet veel helpen. Wij hebben niet veel buiten de deur gegeten. 1 avond zitten snacken op Shilin Night Market en voor de rest of roomservice gedaan of in het hotel zelf gegeten. Hadden daar een erg goed Kantonees restaurant met veel Dim Sum. Heerlijk.

    Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.

    Sjoerd

  • Sjoerd

    p.s.

    Officiele website van Taipei 101 met info:

    http://www.taipei-101.com.tw/index.asp

  • Mirri

    Bedankt voor de info Sjoerd. Het gaat niet om winkels maar Koi farms

  • Mirri

    Oh Jessica als je dat zou willen doen harstikke graag. Het zou een koi farm moeten zijn voor export

  • Sjoerd

    Ook hier kan ik je niet mee helpen, sorry.

  • Mirri

    Geeft niet hoor.

  • Mirri

    En Jessica, nog even meis dan is het zo ver.

    Wanneer vertrek je precies?

  • jessica

    hoi Mirre,

    Ik vertrek 15 december nog 6 weken

    Ik kan niet wachten tot het zo ver is.

    ik laat alles weten als ik terug ben

    groetjes jessica