Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijknaar Taipei

  • jessica

    Eindelijk is het zo ver in december ga ik voor een week naar Taipei

    heeft iemand tips voor mij wat ik zeker niet mag missen en weet iemand wat het kost om met de taxi vanuit het vliegveld te gaan en wat voor weer is het in december.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    jessica

  • Sjoerd

    Hoi Jessica,

    weer een beetje leven op dit prikbord. Tof dat je ook naar Taipei gaat.

    Ikzelf kan je nog niet verder helpen, want ik ben er (nog) niet geweest. Maar over een paar weken is het zover!!!!!!!!!!!!!!!

    6 oktober ga ik richting Taipei. Ik (wij) gaan 2 weken.

    Als ik terugkom zal ik uitvoerig verslag doen en weet ik ook wat het kost om met taxi vanuit vliegveld te gaan (als wij ook de taxi nemen).

    Ga je alleen naar Taipei? Voor vakantie?

    Sjoerd

  • Manfred

    Wat de taxi kost weet ik niet. Maar er het vliegveld ligt een heel eind buiten Taipei en er zijn goede airportbussen die vanaf het vliegveld tot midden in het centrum van Taipei rijden.

  • jessica

    Hoi sjoerd,

    Gaaf zeg vertel me alles als je terug bent.

    Ik ga samen met mijn man de voornaamste reden is de Taipei 101.

    We gaan naar alle hooge gebouwen ter wereld.'

    Taipei is verder denk ik wel een mooie stad helaas is er heel weinig te vinden ik denk dat Taipei nog ontdekt moet worden door de nederlanders.

    Nou een hele fijne vakantie tot later

  • jessica

    Hoi Sjoerd,

    Al terug van Taipei ik zit met smart te wachten op je verhalen.

    groetjes Jessica

  • Mirri

    Ik ook wil alles horen van hem:)

  • jessica

    hoi Mirre,

    Ga je ook naar Taipei waneer vertrekken jullie

  • Mirri

    Ik ben informatie aan het zoeken.

    We willen Koi's uit Taiwan maar gezien er bijna niemand engels kan praten lijkt het me erg moeilijk.

  • jessica

    nou ik ga in december als ik iets zie laat ik het je weten als ik terug ben

  • Sjoerd

    Er kunnen wel mensen Engels, Maar in verhouding tot andere Aziatische landen is dit aantal, vind ik relatief klein. Zo heb ik vernomen van een Frans stel uit het eiland La Reunion (waar ik trouwens ook nog graag een keer naar toe wil), dat ze erg veel moeite hebben gehad met het kopen van een treinkaartje, waarbij de taal echt een probleem vormde.

    Uiteindelijk kom je er wel met de communicatie. In hotels kunnen over algemeen wel ‘goed’ Engels.

    Sjoerd